Midsommar♥

Heeej.
Jag bloggade ju inte igår men jag var inte hemma^^.
Vi var ute på landet och fira midsommar.
Det var nåra som Carro kände.
Det var jätte kul!
Först åt vi sill & potatiis och sånt.
Sen cykla vi till Gällersta forngård och dansa kring mid-
sommarstången och fikade lite.
Sen fanns det det chokladhjul och bollkastning och sånt.
Så jag och Lollo gick dit och och spelade lite.
Jag kastade boll och vann 3 klubbor och så skulle Lollo
spela chokladhjul men så kom det ingen mer än hon så
hon spelade själv.
Men hon hade fel nummer och när vi skulle gå så sa hon 
som hade hand om det att det kunde vart hennes nummer
så hon fick en andra vinst bara sådär ^^.
sen cyklade vi tillbaka till huset och bada  i deras pool.
Efter det gick vi in i husvagnen ocg spelade kort.
Sen vart det grillat.
Sen satt alla i poolhuset reten av kvällen.
Och så fick jag och lollo jordgubbar och glass^^.
Sen  sov vi ju i husvagnen.
Nästa dag så åt vi frukost sen bada vi igen:).
Sen lekte vi lite med alla hundar och spelade kort i husvagnen
och lite sånt .
Men sen vart vi badsugna så vi hoppade i poolen och bada
ganska länge.
Sen gick vi upp och åt honungsmelon^^.
och sen hoppade vi i igen:).
Sen åt vi korv med bröd och degestivekex.
och så glömde jag säga att dom har 8 marsvin 4 kaniner och 2
hundar^^.
Sen gick hela dan och så vart det dags att åka hem:).
Här hemma har jag mest suttit vi datan och TVn.
Och så har ju house of wax varit och fyfan vad äcklig den är!
Asså jag har ju inte kollat på hela utan bara slagit på den då och då:).
Annars skulle jag få mardrömmar för resten av livet;).
/EmelieAndersson♥


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback