Jag har rensat ogräs:D.

SHOO.
Idag vaknade jag 8.50 men jag gick inte upp
förns 9.30 typ ^^.
När jag hade gått upp så kolla jag lite på TV
och åt frukost.
När jag var klar så gick jag ut och rensa jord-
gubbslandet.
Det var ju hur jobbigt som helst!
Rötterna var inte på min sida:(
Och sen var det massa jävla myggor ute som
bet mig :(.
Men jag fick 110 kr för det^^.
Sen så skulle ju jag och Maja åka och bada idag.
Men det blev ju inte sånt väder så vi ska bara
vara och spela vårt favvo spel bubble trouble:).
Thihi maja är lite irriterad nu för ho ringde mig
för typ 2 timmar sen och fråga om vi kanske kunde
va men då rensa jag jordgubbslandet.
Sen skulle jag duscha och städa mitt rum.
hhihi så nu måste jag sluta så jag kan åka och möta
henne^^./EmelieAndersson♥


Kolla allt ont ogräs^^.

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback