Super mobilen...

ojojoj idag har det hänt massa spännade... eller ne, men lite!
Efter skolan så gick jag ut till busshållplatsen men då kom jag på att jag hade glömt
fysikboken i skåpet. Och vi har våningen längst upp. Sen när jag är i hälften av stentrappan
upp till våran våning så skulle jag ta upp min nyckel ur fickan och då trillar min mobil ur...
Så först studsar den på trappan sen 5 meter ner på stangolvet och batterit åker tre vånigar
ända ner till källaren, men gissa vad? när jag samlat ihop alla delar så funkar den som om
inget hade hänt!! Haha det kalar jag kvalité ;). Och när jag kommit på bussen hem så ringde
mamma och sa att någon hade hittat mitt busskort och lämna in det hos polisen så jag ska
hämta det imorgon någonstans!:D.

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback