Lite mer mm i livet...

Hej!
Efter skolan idag gick jag och klippte mig här i Kumla, och låt mig säga att det behövdes
jag har nog faktiskt aldig haft så slitet hår! Och 10 minuter innan det var klart kom Johan dit.
men jag vart nöjd, lite kort kanske men det växer ut och det kunde nog inte vara så mycket
längre för det var så pass slitet. Men vi åkte iallafall till jysk efteråt för Johan skulle köpa en
sovsäck och sen till Maxi där köpte jag en krämkaka till pappa för han fyller år idag! Och
så fick jag en Marabou av Johan. Och när jag kom hem igen packa jag ihop och tog cykeln hem
till pappa. Nu är farmor här och vi har nyss fikat, men nu ska jag fixa mig för jag är så
dödligt trött!
Det är vekligen den godaste Maraboun som finns!

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback