Helgen:

Efter att jag och Maja hade vart på picaboo tog vi en liten springtur i viaspåret, och efter den
drog vi hem till henne och hämta saker för hon skulle sova hos mig.Och på kvällen kollade vi på
melodifestivalen, spela Couronne och spela kort med mamma och Johan, sen gick vi upp mitt rum
och bädda Majas säng och skulle kolla på film men vi orkade inte för vi däcka typ direkt så vi stängde
av.Och på söndagen vaknade vi typ 10.30 så vi kollade först klart på filmen sen åt vi frukost och satt vid
datorn och kollade på gamla avsnitt av "Pensionärsjävlar" haha gud, för bra program! Och Linn hade
match i kumla så när den var slut så mötte vi henne sen gick vi hem  till mig och spela plump, kolla fler
avsnitt av pensionärsjävlar och spela Couronne sen åkte Linn hem.Men jag och Maja gjorde inte så mycket sen.


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback