Kamera

Hej!
Vid halv 3 igår åkte vi från sommarstugan så jag var hemma en pjuttstund sen åkte jag och mamma
till marieberg. Och jag skulle byta mina skolavslutningsskor för dom var trasiga, och så hade jag sett
i ett blad att det fanns en jätte bra kamera på "sommar rea" på siba så vi gick in där men den var slut:/
men han sa att det kunde finnas kvar på aspholmen, och vi skulle ändå åt det hållet så vi åkte dit men det
var stängt. Sen skjutsade mamma mig till Julia.S och så var jag där hela kvällen , Super kul!:D.

Idag slutade vi 2 typ för våran bildlektion var "inställd" så jag och Moa åkte först hem till henne och hämta
pengar sen cyklade vi till siba på aspholmen, och dom hade inte kameran i butiken men dom hade beställt
hem nya så man kunde "paxa" en, så den kommer om några dagar:D. Sen åkte vi till myrorna och köpte
kläder till latjolajbandagen imorgon i skolan, hahaha vi kommer vara för snygga visar en bild imorgon;).
Sen åkte vi hem till Moa igen och då ringde mamma och sa att honom också hade paxat en kamera på siba,
och man var ju tvungen att betala direkt! Fast sen ringde hon från siba till mig och ville ha mitt
pers.nr så då frågade jag om det gick att få tillbaka pengarna och det funka :). Så jag kommer snart få
en kamera *HAPPY FACE*
Olympus FE4040
Den är det :).

Haha en FIN bild!:D


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback