Tältningskalas

Först åkte jag och pappa dit och satte upp tältet sen kom Linn, Julia, Linnea, Moa, Johanna och Estelle.
Så vi satte först upp Linns tält sen hade vi 5-kamp och badade sen körde vi brännboll och fikade.
Och senare kom pappa då grillade vi korv och marshmallows. Det var typ vad vi gjorde på dagen
och på kvällen spelade vi spel och låg och prata för vi skulle vara uppe hela natten^^. Men jag somnade
vid 3 och vaknade en liten stund vid halv 4 sen sov jag till 9 men julia var uppe hela natten! Haha
dom andra sova typ en timme eller 2 förutom Jag, Linnea och Johanna ;). Och på morgonen åt vi
frukost i vårat tält eller alla hade vart där hela natten så det var lite trångt. Men det spöregnade ju ute
så när vi skulle packa ihop grejerna och tälten så vart man ju dygnsur! Så när jag kom hem tog jag en
LÅNG varm dusch;).

M E N  J A G  H A R  H A F T  J Ä T T E  K U L  T A C K  F Ö R  A T T  N I  K O M  O C H  F Ö R A  A L L A  
F I N A  P R E S E N T E R  N I  Ä R  B Ä S T ! :) ♥

Jag tog inte så många bilder men här är några:


Haha hellre för mycket än för lite ;).

Ja, en dag var det Linnea... Haha!;)


Haha jag fick ett Batman presentkort på H&M vet ni hur glad jag blev eller?!

Och mango... ;)







Perfect Combo!




Kommentarer
Postat av: johanna

Jag var nära att va vaken hella natten(tycker jag ;)) och det var fett nice :)

2011-06-20 @ 17:54:28
URL: http://fashionaremylife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag sov i 3 timmar ^^

HEHEHHE, men va fin jag va på bilderna :D<3

2011-06-20 @ 18:37:31
Postat av: Emelie :D

Johanna: Haha det var skit kul! TACK!

Linnea: OK haha jag trodde du sov hela natten ;P. Och du är grymme fin på bilderna!



2011-06-20 @ 19:23:41
Postat av: Anonym

Jag är coolast för jag var den ända som var vaken hela natten;)<3haha

2011-06-20 @ 20:04:09
Postat av: Anonym

2011-06-21 @ 11:04:47
Postat av: Emelie!:D

KEJ DÅ!:( men jag är alltid LITE coolare än alla ;)

2011-06-21 @ 11:05:24



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback