Shoppat!

Hallå!
Nu är jag hemma igen efter en heldag på marieberg. Och jag är så grymt nöjd över alla mina köp!!
Jag köpte
*Skolavslutningskläder
*Skolavslutningsskor
*Tygshorts
*Ett jätte fint linne!
*En kortärmad
*Lite presenter
Och så har jag hittat mina efterlängtade skinnshorts! Jag har villat ha ett par i typ 2 månader men har
inte hittat några snygga, men nu äntligen har jag hittat ett par perfekta! Och sen kom Moas mamma
och pappa dit så dom bjöd oss på mat :), en pestosmörgås tror jag det hette? Den var iallafall JÄTTE god
och sån tycker jag ni måste prova!:)

Å jag ångrar så att jag inte valde den här som skolavslutningsklänning istället! Asså jag valde mellan den och en
annan men så tog jag den andra. Och Moa försöker intala mig att det är en dopklänning? Hatar lögnare... Hon är
ju bara avundsjuk!


Kommentarer
Postat av: Joline

Vart köpte du skinnshortsen? :)

2011-06-07 @ 18:43:05



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback