Hemma från kollo!

Ja 10 gick bussen från stenboda och ca 11 var vi i örebro så då kom mamma och hämta mig.
Jag kan bara säga att det var en av dom häftigaste coolaste underbaraste roligaste intressanta mysigaste
och BÄSTA sak jag någonsin gjort och upplevt! Det går knappt att beskriva med ord hur roligt det har varit
det har typ vart som en dröm kan man väl säga? ALLT har varit helt perfekt ALLT ALLT ALLT!!!!
Jag ÄLSKAR stenboda kollo och jag kommer definitivt tillbaka nästa år och året efter det och om jag får kommer
jag tillbaka året efter det som ledare också :). Bilderna som jag kommer lägga upp kommer förklara dagarna
och vad vi gjorde och lite sånt, men man kan nog aldrig förstå hur bra det har varit om man inte vart där! 

STENBODA KOLLO ÄR BÄST!♥


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback