Home sweet home

hejhallå!
Nu är jag hemma igen! Vi har haft det så himla kul & bra hos Ebba & Lasse! Jag skrev bara lite snabbt det
förra inlägget men vi har ju som sagt vart på 2 kalas det ena var för Majas faster Lindha och Majas kusinbarn
Isak (2 år) Hemma hos Lindha. Så vi fick mat och tårta och så har hon en hund valp och 3 kattungar och
hundvalpen är så söt! Det är en blandning av labrador och nåt mer tror jag, och den är jätte tjock sen har den
korta ben och kryper fram den var 4 veckor gammal så den är så himla söt! Och så lekde vi jätte mycket
med alla Majas kusinbarn Isak, Pärla och Alicia, dom är för söta allihop! Och det andra kalaset var för Majas
kusin Hugo, där fick vi fika och så lekte vi med Isak som också följde med så vi puttade honom i en egenbygd
raggarbil och körde vi honom i en hästvagn som stog där sen lekte kurragömma och sen badade han.
Och hemma hos Majas farmor och Farfar har vi spelat spel badat i poolen och jag har ätit massor av deras
hallon och sockerärtor sen så har ju Majas sysslingar Albin och Junia varit där. Och som jag sa i förra inlägget
så åt och fika vi hur mycket som helst! Men jag älskar att vara hos Ebba och Lasse, dom är så himla snälla!


dill, salad, vet inte, sockerätor, rabarber, potatis och hallon runt om :). Sen har dom svarta & röda vinbär och
bigaråer och gurka & tomater! HUR UNDERBART ÄR INTE DET?!






Kula Kulis!


Ebba & Elin :).




Haha, vi gömde oss under Albins säng.


Maja mupp är i farten och ska blöta håret ;).











Ebbas pannkakor stog på våran önskelista 2 dagar i rad och så blev det ju såklart ;).

Ebba och Lasse ♥

Men jag glömde att berätta att Inga-Britt kom förbi igår, och kärlek till den tanten säger jag bara! Att träffa
henne är något ALLA borde göra i sina liv! HAHA!








Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback