SKIDOR!

Efter skolan igår var vi några tjejer som åkte upp till storstenshöjden och åkte skidor
så himla kul var det! Vi åkte i typ 3 timmar och det var första gången jag åkte det här
året eller ja, den här vintern får man väl säga.Och så fick jag ju nya skidor i julklapp
så det var första gången för dom också.Men jag kom hem typ 21.20 så då kollade jag
och mamma en liten stund på parlamentet sen gick jag upp och kollade på sex and the city.


Men idag är det match.I nora faktiskt så Clara och Linn kanske ska komma och kolla hihi lite
pinsamt för mig menmen.Och det är samling vid Lidl kl12.00 så jag ska börja göra mig iordning .



SEN VILL JAG PASSA PÅ ATT SÄGA GRATTIS BECCA OCH ANDREA PÅ FÖDELSEDAGEN
HURRA HURRA HURRA!♥


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback