Marieberg, undrar hur många gånger jag har haft den rubriken?

Hej på er!
Jag pappa och Linus åkte in till marieberg en stund idag. Så jag gick omkring själv där inne.
Men guud så mycket folk det var, mellandagsrea vet ni. Jag hittade ett linne och en väst/cardigan på
wearit. Men jag hade sån TUR! Förra året hade jag kollat på världens finaste linne inne på wearit, jag
kollade på det varje gång jag var där och funderade på om jag skulle köpa det, men det var så dyrt tyckte jag
liksom 249 kr för ett linne. Men sen hade jag bestämt mig för att köpa det och så skulle jag åka dit.
Men då är det ju klart som f*n att det var slut! Och så idag gick jag in på werit och kolla för dom hade ganska
stor rea. Dom har ju ett jätte stort bord med massa kläder uppslängda, och jag tänkte inte kolla där för
att förra året var det bara skit. Men så kollade jag där och så låg det linnet längst upp och bara vänta på mig,
i min storlek och allt!!! Det kostade dessutom bara 40:- kan ni fatta hur glad jag blev? Sen så kollade jag runt lite till där inne och hittade en skit snygg cardigan/väst, haha fynd! Men sen hittade jag inge mer så jag gick bara runt
lite sen hör jag "EEEEEEEEEEMMMMMMMELLLLLLLIIIIIIIIIEEEEEEEEE" haha då kom Natta, Frida och Emma emot
mig så jag gick med dom tills vi åkte hem! :)

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback