Studiedag

Vilken härligtflummig dag!
Jag och Linn vaknade 9 och jag började med att spilla ut ett vattenglas på golvet...
Men sen åt vi frukost, fixa oss, och fixa oss lite till osv... Sen vart klockan 10.08, bussen gick 10.18
och jag hade inte ends packat min väska!! Men vi panikcykla till busshållplatsen så vi hann ;).
Ja, vi gick först in på djurens center sen mötte vi Clara och Julia så vi gick runt där inne. Vid ett gick
vi till ikea och åt, sen gick vi vidare till chilli, stadium och toysarus och sen tillbaks. Klockan 17 kom pappa
och hämta mig. Men nu har jag äntligen handlat massa julklappar så att  jag är snart klar!


Kommentarer
Postat av: Clara♥

Kulig dag :)

2011-12-15 @ 15:54:53
URL: http://clarajo.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback