Min julafton

På morgonen gick jag upp och åt julskinka, sen fick jag två julklappar av pappa. När jag var klar gick jag
upp och locka håret, tog på mig "julkläderna" och sminka mig. Vi åkte till farmor vid 11.30 och
där satt vi och prata med dom andra och åt lite tomtar och nötter ( jag är totalberoende av julnötterna,
vet ni vilka jag menar?) Men mamma kom och hämta oss redan 1 så vi hann inte göra så mycket mer.
När vi kom hem till mamma så hjälpte vi till med maten och 14 kom våra gäster. Vi hade VÄRLDENS
godaste julbord, jag menar tre sorters lax kan det bli bättre? Men under tiden vi åt så gick Kalle anka
och det är nog första gången jag inte kollat på det, men jag kikade ju såklart lite på det för tvn stog på.
Sen var det efterrätt, pannacotta med mango & hallon sås. Och det var så gott så att jag åt två - det
var ett misstag. Jag har nog aldrig haft så ont i magen på julafton som den här, haha ni ska bara veta!
Sen stallde vi också fram kakor, lussekatter och julkola! Efter ett tag blev småpojkarna uttråkade när inte
tomten kom, så vi tog med dom upp på övervåningen och lekte kurragömma och sen kom tomten!
När han hade gått igen blev det såklart julklappsöppning! Jag är så sjukt nöjd över alla mina julklappar!
Och ja, efter det spelade vi lite sällskapsspel och kasta pil, eller dart kalla det vad ni vill!
Dom åkte hem vid 22 så vi satt själv och prata där nere och plocka undan sen gick jag och på mitt rum
och sen somna jag♥





Kusin vitamin













Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback