Grattis tusse nusse!

Hellu!
Jag tänkte berätta lite smått om min julafton sen, i några bilder. Men nu täkte jag berätta
om dagen nämlingen julafton #2! Ne inte riktigt, men imorse gick jag upp 11.30 och satt och dega.
Jag åt lax till frukost, lyx :O. Vi har nog kvar julbord för en månad framöver...
Sen kollade jag och mamma på film, och kom fram till att det var den mest störda
filmen vi någonsin sett, regissören måste ha gått på något när han gjorde den.
Vågar du kolla? Bubbelpojken. Sen fixade jag mig och pappa kom och hämta oss 14.30 sen åkte vi
till farmor. Vi fika och prata sen fick vi våra julklappar av pappa och farmor! Jag är verkligen
super nöjd och jag fick världens finaste snowboard! Den är klarröd och så fick jag skit snygga boots till!
Och till den fick jag handledsskydd... Hihi.

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback