gfsaihgfahjfalfoedkäfdozskfldxzmkgdfsiohglnfxcjk

NI KAN NOG INTE RIKTIGT FÖRSTÅ HUR GLAD JAG ÄR JUST NU! Ni förstår att igårkväll
kom pappa in til mig med den sista julklappen, det var underfär 3 kartonger i den sen var
det två plastpåsar som han hade tejpat runt med ca 5 tejprullar, men efter 12 minuter kunde
jag se den, MIN ALLDELLES EGNA IPHONE 4S!!!!!! Asså jag är överlycklig! Och inte nog med
det så fick vi också en sista present av mamma/Ludwig nämligen ett iphoneskal som ser
ut som ett gamalt kasetband!
/// ÖVERLYCKLGA TJEJEN

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du lägga upp bilder på allt du fått i julklapp?:D

2011-12-26 @ 20:00:56
Postat av: C l a r a < 3

Åh, nu blev jag lite avis här...;)

2011-12-28 @ 19:18:11
URL: http://[email protected]



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback