Svar:


Postat av: Cajsa!
1. Din blogg är jätte fin och du är så himla bra på att skriva!;)
1.Vilken är din favorit affär?
2.Om du åkte till en öde ö och fick ta med dig 5 saker vad skulle det då vara?
3.vart går dina drömresor?
Svar: Tack så jätte mycket det värmer! 1.Jag har nog ingen speciell fast jag
handlar mest på H&M, BIKBOK, JC och Cubus och så gillar jag ruth m.fl. 2. Svårt... Men
en kniv, En kudde, en tändare, en gryta och Moa (eftersom hon är en sak) 3.
USA till att börja med ditt skulle jag jätte gärna vilja åka! Och sen typ london, Japan och Italien.


Postat av: Linnea
2. Hahaha kan du göra nån outfit snart ?;))))
Din favorit affär ?:)
Jag tänker visst bara på kläder :$

Svar: Haha självklart!! Står ovanför!;)

Postat av: Maja
3. Saknar du mig när jag är i spanien? ;)
Haha de va allt jag kom på xD<3

Svar: Haha absolut!!

Postat av: Julia
4. Vad skulle du vilja heta om du inte fick heta Emilia ? :D

Svar: Haha jag heter EMELIE! ;). Men jag skulle vilja heta nåt coolt lite udda namn typ
som Kimberly eller Winnie! En ledare på tjejkollot kallas för det och det är så coolt!

Postat av: Elin
5. Hur många visningar har din blogg per dag, asså vad är statistiken? :)
I vilket program fixar du din design? :)
Tack för en sjukt bra blogg ;)

Svar: det varierar men när det är skola brukar det vara mellan 20-30 och när det är sommarlov
brukar det vara 10-20. Jag fixar HEADERN i picasa om det var det du mena, varsegod Sarah.

Postat av: Julia
6. Emelie vrf är du så söt,bäst och cool?^^
från din hemliga beundrare JULIA haha

Svar: Julia eftersom det var det här inlägget du ville kommentera så svarar jag här! ;D. Jag föddes helt
enkelt med asgrymhet! HAHAHAH jag vet att du beundrar mig!

Postat av: Johanna
7. Vad hatar du med sommaren,vad gillar du med den?,hur många böker har du läst under sommaren?,vilka bloggar läser du?,vad har du gjort under sommaren och har du shoppat mkt? ;),haha jag kmr inte på fler! :)

Svar: 1.Getingar, myggor, humlor, (allt sånt äckelpäckel), myggbett och rastlösa dagar. 2. Egentligen allt utom
det jag skrev nyss men Sola, bada, bli BRUN, jordgubbar, all frukt, sommarregn, kläderna, vara i sommarstugan,
brunbrända killar, ledigheten, sovmorgon varje dag, glass, åka longboard, färgerna, bada i havet, vara med
vänner sent på kvällen, värmen ALLT! Hehe asså jag har bara läst en liten bit breaking Dawn men jag läser inte
alls mycket på sommaren! Jag läser mina vänner bloggar typ: Majas, LinneaD's, Johannas, ClaraJo's, Amandas
och så läser jag andra bloggar som Kenzas, Paows, Funnythings och Lillabloggen men nu har han ju lagt ner igen!

Postat av: Anonym
8. hur många unika har du ca vrje dag. hur många har du hast idag och hur många hade du igår? var helt ärlig!!!! kram

Svar: Står lite längre upp, just idag har jag hittils haft 17 och igår hade jag 12

Postat av: Evelina
9. Din hy ser alltid så fräsch ut! vad andvänder du för ansiktsprodukter? Vem är din bästa vän av killarna i din klass?

Svar: Tack så jätte mycket! Men varje kväll tvättar jag ansiktet med ansiktsrengöring, hos mamma har jag ACO
acnelösning och hos pappa kör jag med Clearasil deep cleansing toner. Men sen har jag också fått min mammas
hy för hon hade inte alls mycket finnar när hon var liten så jag har ärvt det från henne.Clearasil Stayclear Deep Cleansing Toner 200ml

Och jag har ingen direkt "bästis" bland killarna, men det får nog bli Hugo!

Postat av: hanna
10. Säg 10 sanningar om dig själv! :)

1. Jag är kär
2. Sommaren är min favorit årstid
3. Jag älskar väskor och har hur MÅNGA som helst
4. Jag är mästare på att tappa bort grejer för tillfället har jag tappat
bort min bruna favvis tröja och min ena svarta ballerina strumpa.
5. Jag spiller alltid ut saker och jag brukade ha ett glas på mitt
nattduksbord men efter att ha spillt ut det på golvet 4 gr och sista
gången gick glaset sönder får jag inte ha glas utan flaska.
6. Jag tycker inte jag är tjock
7. Förut kännde jag ingen skillnad på Coca cola och B-cola
8. Jag ska duscha när jag har skrivit klart det här inlägget
9. Jag älskar vatten mer än cola
10. Jag har inte en aning om "vad jag vill bli när jag blir stor" 

Postat av: amanda the best
11. vrf är du sämmre en mig????

Svar: Du skrev FEL! *BÄTTRE*

Kommentarer
Postat av: Sarah

haha, du fatta att det var jag va? :)

2011-08-22 @ 11:36:05
Postat av: Emelie

aa, men varför skrev du inte ditt namn?:)

2011-08-22 @ 18:11:17
Postat av: therealsarah

ibland skriver jag inte det, vill se om man fattar att det är jag (I know, lite konstigt) :)

2011-08-22 @ 19:16:59



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback