Marieberg

Dagen har nog varit så bra som det kan bli!
Jag gick upp klockan 8 och duscha sen åt jag fruksot, föna håret och fixa mig och bussen gick
10. Och jag var där i en halvtimma innan Moa kom och gud vad glad jag blev att att bara se
henne, vi har ju inte träffats på 6 veckor!! Men så gick vi omkring därinne och inne och vi insåg
att gina tricot var bra på att återanvända... Men dagens kommentarer av Moa blir

-Ja, det kan ju vara bra att ha lite normala kläder också
Haha jag provade en t-shirt som var vit på framsidan och genomskinlig på baksidan sen frågade
jag Moa om jag skulle köpa den för den såg så vanlig ut... ;)

-Dom har snorr
HAHA den här var BÄST NÅGONSIN! Hon ville ha vanliga svarta tunntights men så hitta hon bara 5-pack
men nästan alla paketen var uppslitna så hon skulle säga "dom har snott" eller "dom snor" men så
kunde hon inte bestämma sig så det fick bli en blandning....

Jag köpte nästan inget alls faktiskt bara några smycken 2 armband och en earcuff. Men när
jag skulle åka hem igen och gick upp till busshållplatsen insåg jag att bussen inte skulle gå förns
om 50 minuter (17.45) och min träning började 18.50 och det var första träningen för säsongen
och det skulle ju inte vara så super kul att komma försent då... Så jag började gå för varken mamma,
pappa eller Johan svara på mobilen. Så jag gick yill mosjökyrka och lyssna på massa glad musik
men sen orkade jag inte mer så jag satte mig där för att vänta på bussen och då kom mammas
kompisar förbi så jag fick skjuts av dom så jag kom i tid till träningen, och den var grymt rolig!
-ibland har man tur-

Okej men till gina tricot
först hitta moa dessa glasunderlägg som hade gjorts om till örhängen, fyndigtfyndigt!
Som vi senare kom på att dom hade köpt in från indiska och gjort om...
ORGINALET ↑
No words...
Och här tog dom bara några örhängen dom bara hade 1 utav och satte på en karta, SMART!
återvunna bestick, WHY NOT?
Och så hade dom samlat in alla 80-talets manchesterbyxor för att sy in och sen ut i affären!
likaså med nattlinnena fast dom hade ingen sytt om...
Till sist denna härliga orangefärgade, plastiga, överdrivet stora kedjan!

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback