Hästhagen

Hej!
Jag skulle ha bloggat igår men givetvis funkar inte min cpinternet!

Okej men igår då. Vi började ju inte förns 8.45 i hästhagen så jag tog en senare buss
och var framme 8.05 och så ringde jag Moa så hon kom och hämta mig på sin cykel!:)
Sen tog vi sällskap med Linnea och Yasmine också. Och i hästhagen så spela vi minigolf,
frisbeegolf och paddla kanot! Och varje sak fick man göra ca 30 min. Och man
var i grupper, min grupp Jag, Linnea, Yasmine och Matilda. Och när vi skulle paddla kanot
fick vi vara ute i 1 ½ timme! Så vi körde mycket längre än vad vi skulle och under lite
träd som låg fällda över vattnet! Jag och Matilda var så himla jätte duktiga, vi borde fått medalj!
Sen fick vi korv och då satte jag och Estelle oss vid grillen och grilla våra marsmallows!
Men det var mycket roligare än jag hade trott det skulle bli och så filmade jag lite i början och 
tog lite bilder när vi satt i kanoten så det ska jag lägga upp ikväll när jag kommer hem för
just nu sitter jag på pappas jobb!  


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback