Min brorsa kan inte ljuga...

Sho
Sluta 13.40 idag så jag tog fötsta bästa buss hem(som också min bror satt på).
Så när vi hade gått av började han tjabla nåting om att han  fått ett SMS av mamma
och att hoon sa att jag skulle plocka ur diskmaskinen.Och så sa jag att jag ville se SMS:et
så han visa men det stog u givetvis inget om att jag skulle göra det.
Linus -jag har ett till där det står att du ska
jag -A,får jag se det då
Linus-Ne orkar inte (sen börjar han garva)
Haha med andra ord hade mamma bett Linus åka hem till henne och plocka ur tvättmaskinen
(eftersom dom är i egypten)och slö som han är försöker han i ett dåligt förskök få mig att göra det,
vilket endast slutar med att han hör hur dåligt han ljuger så han börjar skratta.
Men sen så sa han att han inte kunde med larmet så jag fick iallafall åka med (Och jag fick åka moppe:D:D:D).
Så vi åkte dit plocka ur tvätt och diskmaskin och så hämta vi lite saker.
Sen åkte vi hem igen.Och nu ska jag väl göra läxan som eller jag hahha så pinsamt i skolan,Vi skulle
göra ett grupp projekt man skulle skriva vad man ville ändra i örebro vad som var dåligt osv.. och vi
var dom ända som inte var klara!haha så nu måste jag sätta igång ;)♥


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback