Grandma.

Hello.

Blogga inte igår,Men jag va hos mormor.
Duktig som jag är sålde jag jultidningar.
Jag var där från typ 5 till åtta.Mormors kusin va där
han ska typ vara där tills på fredag.Och honom kan vi
kalla för en livsnjutare!
Haha för skön snubbe det där,Han gjorde hela min dag!
Man blir lixom glad av att tänka på honom:).Han ville att jag
skulle bugga med honom hah.Han hade nån dansbands skiva
som han fått från stället han dansar på,vilket han gör ganska ofta.
Han sa att på tisdagar dansar han först 13.30-17 sen så går
han hem sen går han tillbaks kl 20.00-24.00.
Och så var det några andra tider i veckan också^^.
Sen tyckte jag att mormor hade det för stöckigt i sitt förråd,så jag
satte igång och städa den.Det var ju grejer ända in i dörröppningen
så jag kände att jag var tvungen^^.Sen fick jag 3 väskor av mormor också.


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback