Back home!

Pappa hämta mig idag efter skolan.Så vi åkte till polisen och hämta ut mitt id-kort.
Sen åkte vi till subway och dela på en macka,Fett dyrt för en pjutt macka inte värt pengarna
men det var iaf gott ;).Sen har jag bara kollat på TV.
Ska packa väskan nu sen ska jag väl bara fortsätta mitt liv vid TV:n.

Sen har jag en fråga till er, tycker ni jag ska börja lägga ut video inlägg?
Jag har inte gjort det för jag är lixom rädd för att dom ska bli så tråkiga så man stänger
av eller bara pinsamt tillgjorda.Men vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Juuulia@

Jag tycker du ska börja lägga ut "videosar"<3<3:P

2010-09-27 @ 20:59:50
Postat av: Anonym

okeej vi får se jag ska nog göra en test video och prova att redigera lite ssen får vi se:)♥

2010-09-28 @ 16:49:17



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback