Konst,Te & kaffe

Hejj.
Idag efter lunchen så hade skulle vi upp på stan till konsthallen för att kolla på en konstutställning.
Men vi kom dit typ 30 min tidigt så då gick jag,Celine,Linnea och Moa till Alibaba? Alibuba? baba?
A hur som helst så köpte vi godis :) sen så dela dom ut ett kort så man fick gratis kaffe eller te
på "The Coffe" 'Så jag Moa,Anton,Sarah och Yasmine gick dit efter utställningen och Anton drack
upp en kaffe :O,Och Moa visste inte att man kunde få te så hon tog också kaffe^^.Sen efteråt träffa
vi Emma på stan :D:D:D:D:D:D.Sen tog jag bussen hem.
Tillbaka till utställningen, jag tyckte faktiskt den var riktig cool och intressant,massa färger så tummen
upp för den.















Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback