Mmm kladkaka!

HEEJ:D.
Kom hem igår från sommarstugan vid typ 5.Så jag ringde Maja direkt,Hon va hos
sin moster så hon kom hem till mig efter typ 10 min,Sen gick vi hem hem till henne
eftersom Johan låg och sov.Först låg vi och kolla på avsnitt 1 av andra avenyn för hon
har laddat hem första säsongen(själv håller jag på men det tar år och dar) sen kom vi
på att vi skulle sova hos henne så vi åkte hem till mig och hämta saker och då var det verkligen
bäcksvart ute jag menar det bäcksvart! så jag såg inte vägen framför mig när jag cykla så jag fick
liksom kolla vart nästa gatulampa fanns och försöka cykla till den(jag har ju inget cykellyse på den
här cykeln eftersom min är stulen).Sen skulle jag äta och packa väskan hemma tog ca 1 ½ timme^^.
Sen när vi skulle cykla tbx till Maja var det ännu mörkare! Sen när vi kom hem till henne igen var hennes
moster där så vi spela först rita&gisa sen gick vi ut med hennes hund sen när vi kom hem igen spela vi TP
med Sofia,Andreas,Johnny,Marie och Simon jag och Maja vann^^.Sen gjorde vi inte så mycket mer.Men
idag vaknade vi typ 10.45 så vi åt frukost och gjorde oss iordning sen åkte vi till kumlahallen och bada
i 2 timmar typ sen drog vi till maxi och köpte varsin kladkaka och en dricka så satte vi oss vid ett bord i en park
och fika lite:).Sen har vi inte gjort någe mer idag :).






Mmmm kladkaka;).





Maja gillar barnmat;).


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback