Today:

ÄNLIGEN HELG eller vad säger ni?;).Men serriöst är det bara jag som tycker
veckan bara flygit förbi! Hur som helst så var jag och Emelie matvärdar idag:D.
Värst niceiga passet för vi missa hela No:n och det kom typ inget folk och vi behövde
i stort sätt bara torka borden vilket inte var alls så farligt eller tråkigt.När jag kom hem
va jag med Majs och vi åkte fram och hade tänkt vi skulle köpa julklappar så nu har jag
köpt årets första julklapp (stolt).Sen har jag varit barnvakt åt Ludde hela kvällen Så jag
Maja och Ludde har haft ballongkrig så nu ligger det ballonger i hela huset:) sen har vi
spelat spel,skrämt människor(hihi) och kollat på Idol eller Maja åkte hem efter en kvart
på Idol så jag har lagt Ludde och kollat på Cirkus Möller.Funderar på att göra historia läxan
men jag orkar serriöst inte! Hmm undrar vad jag ska gö imorrn jag och Maja kanske kan åka
till Uffes lada och fynda lite ;D.


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback