myströjor ♥

Jag kom på för en liten stund sen att jag endast skrev om vad jag gjorde i förrgår
igår? hah och inget om vad jag gjorde igår,så jag gör det nu.
Jo men först åkte jag och mamma upp på stan,torget,kumla? hah aja skit samma.
Och så köpte mamma en pippitröja,och den var så sjukt snygg jag vill också ha en sån!
Funderar på att köpa en men jag vet inte mamma har ju en sån liksom?;).
Sen köpte jag godis och så hittde jag en annan sjukt gullig och mysig tröja som jag köpte istället.
Sen på kvällen åt vi pizza och per-arne och pernilla kom hit så vi satt och spela kort typ hela kvällen
sen gick jag och la mig♥.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, jag ska iallafal försöka redigera videon på mig och moa.
Sen vill jag bada men majs är hos sin pappa i örebro:(.  SEE YA!♥


Typ sån köpte mamma fast lite större och ett annat märke.

Den här köpte jag, men jag ska klippa bort dom små bollarna^^.

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback