I´m back!

Hello
Nu har jag inte bloggat på 4 dagar :O, men vi kan se det som en liten bloggpaus som
nu är avslutad.Igår va jag med moa efter skolan :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D.
Vi hade skitkul! Först gick vi ut till svartån med hennes hund och kasta ekollon på ankorna
men vi träffa inte:(, sen fick vi dåligt samvete för dom hjälplösa ankorna(?) så vi sluta ;).
Och sen tog vi varsett äpple från moas äppelträd jätte gott.
Haha när vi senare satt i trädet(där vi tog massa bilder)så säger moa

-Gud vad jag skulle skratta om du ramla ner,
jag skulle skratta så mycket att jag inte skulle kunna fråga hur det gick
jag- haha okeej?
2 sekunder senare hörs ett litet brak
jag- AAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!
moa- HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!

Då hade jag liksom stått på en bula på trädet och skulle klättra uppåt så bulan gick av och jag hängde där
och dingla med benen.Guuuuud vad vi skratta!
Sen gick vi in och gjorde en film som var väldigt oseriös hahah vi får se om jag lägger upp den
den är liksom väldigt pinsam:D.






Haha bilden ser lita ansträngd ut + att jag ser väldigt mullig ut? hah jag har inte kroppskomplex i vanliga fall men bilden gör mig orättvisa, men antagligen är det bara jag som ser detta och ingen annan såg det förrns jag påpeka det och nu kommer alla skrolla upp och ta en extra titt på min mage;).




Haha bild från våran "Tv show" haha

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback