har vart på Stadens gator i dag.

Just det, that´s right!
Eller Jag,Clara & Linn rättare sagt.Vi gick väl i nåra timmar.
Ja, jag vet att jag var på marieberg igår och köpte massa saker och
att jag har lite shoppoholic ;).
Fast det hör inte hit för idag gick vi mer för att jag och Linn skulle hitta på nåt
tillsammans,och jag köpte inte så fasligt mycket, jag köpte två "Starwars ringar"
och en tubtop från monki.
O just,min cykel blev stulen igår :(.För jag brukar ju cykla till stationen i kumla
och ta bussen till örebro sen när jag slutat skolan tar jag ju alltid bussen hem till station
och cyklar hem.Men igår så åkte jag ju med bussen direkt till marieberg och så åkte jag
och mamma bil direkt hem och så glömde jag att cykeln stod kvar på stationen, så den
har stått där över natten och så imorse tog jag mammas cykel och så var min cykel borta
när jag kom fram till station :(.


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback