Längesen♥

Hej.
Asså gud fattar knappt att jag klarade av skolan idag det var länge sen jag hade så ont
i magen som idag! Så jag skippade tränningen idag:( men på onsdag ska jag ofc dit.
Men även fast jag hade världens mag-ont så var jag ju tvungen att gå och köpa den
där tröjan på H&M, haha but you know me right?;).Sen hann jag precis med bussen hem.Så 
 jag har jag bara tagit det lungt.Och just! Jag har glömt berättat att jag kanske ska till Norge
med Alice nästa vecka!Å vad spännade det ska bli (om jag får följa med så att säga).


Och så måste jag bara säga det att jag nyss gick in på bloggen och då såg
jag den här fina kommentaren.

           "Love your blog! om Nytt!:OMG!!! Sooo Niiiiice:) Love your blog! Keep on writing girl!!! Hugs<3"

Den gjorde min dag tack så mycket vem du än är!♥


Å jag vet att låten är gammal men jag tycker den är så sjukt bra!

Petter - Längesen


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback