Hemma nu!

HEEEEJ ALLIHOPA!
Nu har jag kommit hem från sommarstuga.
Igentligen kom jag hem vid 4 typ men jag harvarit med Majs
och packat upp lite så jag har inte hunnit blogga.
Men jag har haft jätte skoj i sommarstugan.
Och som jag har sagt så ska jag berätta om alla dagarna.
Idag har jag också haft jätte kul!
Jag vaknade ju då i sommarstugan.
Sen åt jag jätte god frukost 2 kokta ägg och jordgubbskräm med
mjölk^^.
Sen så koollade jag och Ludde på film och det blev Tingeling och
den förlorade skatten ^^.
Hihii jag fick välja på transformers ben10 tingeling och G-force så
jag tog Tingeling^^.
När den var slut packade jag Min väska först sen Ludwigs.
Sen var det mat.
Skinka,potatis och mimosasallad MUMS!
Efter det gick vi ut och gunga en liten stund.
Sen skulle vi åka.
Jag och Ludde sov nästan hela vägen jätte skönt hih.
När vi kom hem fikade vi lite sen ringde jag Majs.
Så vi va lite hemma hos mig och hoppade lite studsmatta och sånt.
Sen drog vi till vår favvo plats DAGIS! hahaha.
Där tog vi lite bilder och sen åkte vi till skolan och satt och muppa där.
Efter ett tag så tröttna vi och åkte hem till Maja.
Där spala vi ett jätte roligt spel!:D.
Hahaha spelet:http://fleraspelare.spelo.se/bubble-trouble-8.html
Vi spela det i typ en timma sen skulle jag hem :/.
Imorron så ska jag och Majs kanske bada om det är rätt väder.
Nu ska jag sluta hejdå!/EmelieAndersson

Bilder:

Det syns inte men det regnar så jag lånade mammas regnjacka^^.

Här syns det:).

Thahahahah men favvo sak:).

Majs:).

Majs väntar på bussen:/.

kommer det nån bil??

Maja tankar kärran;).

mmm skönt med en svalkande dusch :).

Vi öppna eget café.

Så Maja fick cheka mina hembakta kakor :).

Och Maja flytta in i första bästa:).


Sen avslutar vi med den är oerhört vackra bilden på mig-.-.
thahaha.


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback