Pappas jobb nu.

GODMORGON!
Nu sitter jag här på pappas jobb:).
Jag fick ju gå upp 6 imorse :(.
Och eftersom jag inte sommnade förns
22.40 igår så var jag ganska trött^^.
Men det gick över ganska fort.
Nu sitter jag vid pappas jobbdator vilken
är en av dom segaste jag träffat på :).
Och om jag inte kan vara med linn får jag
sitta här hela dagen.
Och msn finns ju inte på den här datan heller.
Men det är nog ändå inte så många som är inne
kl 8.00 på morgonen!
Hihi men det känns ändå ganska bra att gå
upp tidigt för då känner man inte att dan är
bortkastad.
Men det blir den väl antagligen ändå om jag
får sitta här hela dan.
Menmen hihi nu undrar ni säkert varfr jag följde
med men jag har mina andledningar
1.så jag slipper åkabuss om jag vill vara med nån kompis.
2.Det finns en varm choklad maskin!!!
Det är mina andledningar:).
Just nu sitter jag och kollar runt på lite bilder på hundarna
Från förra sommaren./EmelieAndersson



Fler bilder hittar ni här:http://www.123minsida.se/chippengizmo


Kommentarer
Postat av: Linnea

jag är inne på msn ;( <3

men ska du va med Linn idag <3 ?

2010-06-15 @ 08:55:26



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback