Sommarstugan idag♥

Heeej.
Eller kanske borde jag säga godmorgon?.
Hursomhelst så vaknade jag ganska tidigt idag för
det är ju så ljust i mitt rum!
Jag kanske vaknade vid 8 men jag gick inte upp
förns 8.40 ^^.
Nu på morgonen har jag kollat lite på TV med Ludde
och ätit frukost.
Johan har varit på bauhaus idag.
Och han ringde mamma för en liten stund sen och sa
att han inte fick med sig alla grejer hem^^.
så mamma och Ludde fick åka dit så jag är själv hemma.
Jag gick nyss ut och plocka lite rabarber för jag och
Maja ska göra rabarberpaj i sommarstugan.
Hon har tjatat om det länge nu ^^.
Jag ska ta massa bilder där nere som jag sen ska ladda
upp här.
Jag tänkte att jag kunde berätta om dagarna i dag1 dag2
osv.
Och föresten på tal om bilder så var inte Linnea inne på
MSN igår så jag kunde tyvärr inte lägga upp bilderna från
det.
HEJDÅ!!/EmelieAndersson

Jag & Ludde♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

Sry emelie :(

jag var på stan o köpte biljetter :P

2010-06-17 @ 11:03:44



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback