Maja Jacobson♥

Hello.
Jag som sagt så har ju jag och Maja vart i kumlasjön idag:).
Första timmen bada vi inte alls.
Vi bara sola och spela kort för det blåste ju!hiihi.
Sen bada vi i kanske 30 min och det varden ända gången
vi bada och vi var där i kanske 3 timmar ^^.
Sen åkte vi hem till mamma.Och åt gorby`s hoppade
studsmatta och måla naglarna^^.
Sen åkte vi till Maxi och så skulle vi köpa glass och så skulle
jag handla med mjölk till mamma men det blev fryust mango
för min del(Så himla gott jag är beroende) och Maja
köpte snickers.
Efter det åkte vi hem sen var ute en liten stund och åkte till
lekparken och gunga på en sån här stor grej.
Vi var där i kanske 20 min sen åkte Maja hem.
Imorron ska jag åka till sommarstugan med Ludwig och vi ska
vara där med johans föreldrar (Maja & Alf).
Vi ska vara där i 4 dagar och jag har tyvärr ingen dator där nere
så jag kan inte blogga på 4 dagar :/.
Men jag kanske gör ett inlägg imorronbitti innan vi åker.
Byee./EmelieAndersson

Thihi mina coola glasögon^^.


Jag idag:).

Jag ♥ mango


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback