Ledsen:(♥

Heej.
Jag är så ledsen att jag aldrig la upp
bilderna jag lovade igår men jag hade
gjort ett ganska långt inlägg sen så råka
jag kryssa och jag orkasde inte göra om.
Men klass festen igår var jätte kul!
hihi jag tog lite bilder men dom blev inge bra^^.
Det var ju Så mörkt:/.
Men idag var det ju då skolavslutning.
Kan ni tänka er det är SOMMARLOV!!!!!
Jag har själv inte fattat det,det har ju gått så fort??
Men glad för det är jag ju :).
Á här får ni allefall bilderna jag lovade + några 
från klassfesten./EmelieAndersson



Jag på latjolajbandan^^.  




Ja som sagt dom blev inte så bra menmen:).


Kommentarer
Postat av: Hugo Alfredson

Haha ser Anton hålla om Alva på bilden över "blixt" bilden :) och vad Anton försökte dansa med henne.. (men han lyckades inte) xP

2010-06-14 @ 22:56:07
Postat av: Emelie

Thihi ne stackarnx)♥

2010-06-15 @ 08:21:29



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback