I ♥ the day.

Hello

Kom hem för en liten stund sen från Marieberg.
Asså jag tror det här måste vara min lyckodag!
För det första så hitta jag jätte snygga kläder idag och
pappa betala allt utom en skjorta typ från Gina för där
hade jag presentkort.
Sen fick jag 3 par skor också och dom var skit snygga!
Sen ringer Emelie Elvén och frågar om jag ville gå på
bio idag premiären av Eclips för Linnea hade blivit sjuk
och jag skulle få biljetten gratis!
Men jag kunde inte för jag hade ingen skjuts sen har jag
redan lovat Majs att vi ska gå:/.
Sen så är det ju Talangen idag också:).
Jag är så himla glad just nu :).
Och så kommer Maja snart hit så ska vi fixa oss till Talangen.
Aja hoppas ni också haft en lika bra dag som jag har.
/EmelieAndersson♥ 

skorna jag köpte:








Dom sista hitta jag inte men det var typ sånna här med blommönster:).

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback