Familjekväll♥

Hej
Eller kanske godkväll?Hur som helst nu har jag och Ludwig suttit och kollat på Pelle Svanslös
i 3 timmar:).Haha jag blev så sugen när jag kollade på klippen på Youtube.Och alldeles nyss
så åt vi risalamalta och det var jätte gott!Jag kommer faktiskt inte ihåg att jag har ätit det förut
men mamma säger att jag älska det när jag var liten :).För er som inte vet vad det är så är det
en liten röra med kall risgrynsgröt, grädde, yougurt, kanel och apelsin:).Men nu ska jag gå ner
till min käre familj och spela kurrong och ha det trevligt med massa gott♥.Och så vill jag önska
er alla en trevlig kväll det är ju en "stor" dag imorgon;).Och det blir ingen mer bloggning idag så
jag passar på och säga godnatt också♥


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback