Talangen igår

Hejj.

Det var hur kul som helst igår på Talangen!
Där träffade jag Clara,Linnea,Linnea & Estelle:).
Sen när vi hade gått ut för att ta luft och skulle gå in igen
så sa dörrvakten "Jag tycker du har skit snygga skor"
Haha gissa om jag blev glad han gjorde min dag^^.
Senare när vi hade gått ut igen hade jag och maja satt
oss på ett ställe vet inte hur jag ska förklara men då kom det
några killar där nere vid vägen och peka på oss(dom kanske va 17?)
och sa"hon där uppe hon till vänster" och jag satt till vänster!
Sen typ 5 Minuter senare så kom det några killar bakom oss(Kanske 20?)
Och och sa typ "vi frågar dom" sen kom dom fram och fråga om nån av
oss kunde låtsas vara nåns lillasyster så dom skulle komma in på discot^^.
Sen hände det inte så mycket mer vi åkte hem vi 12 och så skulle dom först
köra hem Majas kusin så jag kom hem halv ett och så var jag helt slut så jag
slockna direkt;).



Haha jag vart mupp på bilden;).



Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback