Sho


Skrev aldrig nåt igår,Jag glömde helt och hållet bort.
Men jag kan skriva nu :).
Jag började skolan 9.10 och där hände väl inget speciellt.
Sen slutade vi 14.00 så jag va hos Alice i 20 min sen tog jag bussen
hem till pappa.Sen va jag med Maja hela dagen.Och på kvällen kolla
jag och pappa på sagan om ringen hahah jag är lite efter har inte sett
dom bara sista (a'.
Idag när jag vaknde gick jag o åt frukost osv..Sen så satt jag typ bara
vid datorn och kl 15 typ gick jag och pappa ut och sprang:) typ 4 km kanske?
Så när jag kom hem så prata jag med Maja sen duscha jag.
Snart ska vi äta kräftor pappa ska bara komma hem han är typ och handlar nåt?


Min grymma almenacka jag sa att jag skulle visa :).

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback