Clara Jernetz

hello.
Det var ett tag sen jag bloggade.Men teatern i söndags var jäte bra! 
tog lite bilder men dom blevinge bra för det regna :/.
Och i måndags kom ju clara hit och sov här och jag tycker att det finns
så mycket roligare saker att göra när man e med nån än att blogga.
Men vi hade iaf jätte roligt vi bada 3 gånger:).Och så gjorde vi kladkaka
och den vart skit god;).
Sen på tisdagen följde jag med clara hem och sov där och på onsdagen så
åkte jag och clara till sarah och hade jätte kul! Hon har ett jätte stort hus :).
Sen kom pappa och hämta oss 16.40 och då åkte vi och lämmna clara på
resecentrum sen åkte vi hem.
Och när vi kom hem så åska det så jag fick stänga av datorn:( och så kollade jag
på "valentines day" den var jätte bra!
Så det är varför jag inte bloggat på några dar:).


hahah fråga inte^^.







Kommentarer
Postat av: Sarah

visst är valentine's day bra!?

LOve that movie<3

2010-08-15 @ 21:14:59
Postat av: Emelie

jaa den är bääst:)♥♥♥

2010-08-16 @ 18:55:33
Postat av: annsofie linderoth

vems pool?<3 :)

2010-08-16 @ 23:06:36
URL: http://annsofieliinderoth.devote.se
Postat av: Emelie

Min:D

2010-08-17 @ 16:00:12



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback