TENTACKLER!

Hejj.
Skoaln idag var väl okej jag stod ju ut!:).
Haaha sista lektionen var ju bäst eller nee lektionen var
inte bäst julia var ju bäst!
Det var ju då No huuuuur TRÅKIGT som helst.
Så hon måla en bäläckfisk på sin han och fingrarna var
tentackler?:D Jag garva ihjäl och läraren sa till oss ett antal gånger men
vad ska jag göra när hon är så ROLIG! haha flumm hela lektionen igenom!:D
+ att vi sluta 20 min tidigare :).
Sen efter skolan så följde jag med Linn hem och vi gjorde misslyckade pannkakor.
Dom blev helt geggiga och så gick det inte att steka dom för dom fastna i
stekpannan men dom var goda så jag kanske åt 3 st?
Sen spelade vi kort och gjorde vi nåt ute.
När pappa kom runt halv 6 så åkte vi till saigon och köpte mat.
När jag kom hem så fick jag nåt anfall att jag skulle göra iordning på mitt skrivbord
Så jag gjorde en egen pennhållare :D.
Sen har jag inte gjort så mycket mer idag:)♥


Haha kan ni gissa vad den e gjord av?


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin :)

en mango förpakning? :)

ne ingenaning ^^

2010-08-25 @ 18:07:19
Postat av: Emelie

Haha nej en mangoförpackning är det faktiskt inte det är ett pringelsrör !:D

2010-08-26 @ 17:34:22
Postat av: Anonym

den ser ju så kort ut :P

2010-08-26 @ 19:46:56
Postat av: Emelie

Haha jag jag klippte av den lite ;)♥

2010-08-26 @ 20:24:13
Postat av: Emelies Linnea

Emelie är sööööööööt :$$$:D <3

2010-08-26 @ 20:25:11
URL: http://linneadeaibes.blogg.se/
Postat av: Emelie

neee:) Vem var det som trodde det var en mangoförpackning?:)♥

2010-08-26 @ 21:01:23



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback