sushi

Hallå!
Började då skolan idag nice dag 8.20-10.00:D.
Seriöst så är det jag ♥ schemat älskart,Sen så är jag nöjd med
lärarna vi behävde ju inte byta några som tur var.
Och idag fyllde ju Alice år! och så får jag ju inte glömma Estelle!:).
Så efter skolan gick jag och Alice och åt sushi(Alice favvo rätt) har
aldrig ätit det på resturang förut bara en gång hemma,men jag kan
ju inte säga att det var något för mig men det gick ner^^.
Vi hade jätte mysigt där borta sen gick vi in på musikbörsen för jag
skulle kolla på ny Gitarr.
Sen gick vi hem till Alice och så var jag där till 15.30.
När jag kom hem följde jag med småkillarna till skogsbrottet hur skönt som helst!
Vattnet var jätte varmt och vi kanske var där i 30 min?
När jag kom hem tog jag en dusch och nu ska jag gå ner och gö nudlar.




Kommentarer
Postat av: Hugo Alfredson

Najs med Sushi!!! host

2010-08-22 @ 15:47:59
Postat av: Emelie

Neeee:(

2010-08-29 @ 11:49:59



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback