Skola Alice & Majs

Heej.
Skolan idag var riktigt nice :) vi gick ju bara till 14.00 och det kmr vi
ju göra imorrn med.
Men jag har ju haft så jävla ont i halsen idag!! det var kanske pga att jag
bada igår men jaja:).
Och så försöker få upp en video på fullt normala niclas :D men det funkar inte:/.
Efter skolan följde jag & clara med Alice hem eftersom våra bussar inte gick
förrns 15.00.
Så vi satt hemma hos henne & spela kort till kl tio i sen vart jag tvungen att gå.
Men Alice klocka gick ju 5 min efter så gissa om jag sprang till bussen:O men
jag hann :).
Sen när jag ko hem ringde jag Maja så har vi vart hela dan :).Och så åkte vi till
bokia för jag var tvungen att köpa en kalender till skolan,Den är fett cool men den
får ni se imorron kanske för jag har inte hunnit ta kort på den än^^.
Och i helgen ska jag till pappa och jag ska nog inte göra något speciellt så RING!.
Aja puusi♥

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback