♥ syslöjd ♥

Jag bara RÅKADE ha på mig shorts på idrotten, inte alls för att visa mina bruna ben... (lägg märke till min ironi)
Sista lektionen hade vi syslöjd, och när vi kom dit så sa vår syslöjdslärare att vi skulle få gå upp på stan för att ta kort på mönster från byggnader, fönster, dörrar eller liknande för att få insperation till olika saker på våra klädesplagg. Och när vi hade gjort det fick vi gå hem och hon sa att vi inte var tvungna att göra det idag utan vi var "kloka om vi andvände tiden" (!) Så jag och Moa gick upp på stan och handlade, jag köpte på mig en jätte fin blå tubhalsduk från new yorker för endast 15kr!!! Imorgon har vi friluftsdag så jag ska till storstenshöjden och äga backen, yes.

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback