50 sanningar om mig

1. Jag är envis
2. Jag äter godis nästan varje dag
3. Jag har aldrig blödit näsblod
4. Jag älskar att titta på magrutor
5. Jag är kär i en kille som jag inte ends tror vet vad jag heter.
6. Jag hatar mitt hår
7. Jag älskar att shoppa
8. jag åt grus när jag var liten
9. När jag blir stor vill jag jobba som skådespelare, barnläkare och extraknäcka som trubadur på nåt litet ställe bara för skojs skull.
10. Jag älskar sommaren
11. Jag kan åka snowboard, men inge bra, jag håller på att lära mig och jag ska bli grym!
12. Jag har åkt skidor sen jag var 4-5
13. Jag är ofta på marieberg
14. Jag skulle kunna hitta något i min gaderob varje dag som är för litet eller som jag inte vill ha längre
15. Jag älskar mat
16. Jag gillar inte hamburgare, bara om den är grillad och om jag är riktigt sugen
17. Jag ska börja hos en sångpedagog
18. Jag är jävligt klantig
19. Jag har aldrig koll på mina saker, jag tappar alltid bort dom
20. Jag bjuder gärna på mig själv
21. Jag älskar när folk skrattar
22. Jag tränar innebandy upp till 4 gånger varje vecka
23. Jag brukar ha det väldigt stökigt på mitt rum
24. Jag skulle aldrig vilja ses som en bortskämd snorunge
25. Folk som får mig att skratta är sånna som jag kan kalla mina vänner
26. Om jag har på mig något som jag inte blev nöjd med kan det förstöra hela min dag
27. Jag älskar min klass.
28. Jag älskar att åka longboard
29. Jag går upp klockan 6 nästan varje morgon - när jag ska till skolan
30. Jag tycker om one direction och jag tycker att Harry är snygg.
31. Jag är mörkrädd
32. Jag älskar min skola och jag är så enormt glad för att jag kom in där
33. Pringles är dom enda chips jag gillar, det är jag beroende av
34. Jag kan prata i telefon med folk i timmar utan att tröttna
35. Jag har fortfarande kvar min rand sen i sommras (!)
36. Jag älskar att prata
37. En vanlig kväll tar det ca 2 timmar för mig att fixa innan jag kan gå och lägga mig.
38. Jag ÄLSKAR Thailand
39. Jag har underbara vänner
40. Jag ska bli rik, bara så ni vet
41. Jag sjunger alltid i dushen
42. Jag suger på guitar hero
43. Jag älskar ljus! ljuslyktor, ljusfat...
44. Jag är rädd för hästar
45. Jag har överdrivet många armband
46. Det är väldigt få personer jag verkligen ogillar
47. Jag tycker det är pinsamt när folk skriver "gilla min profilbild" på facebook
48. Jag brukar vara förkyld 4 månader konstant varje år
49. Jag har väldigt väldigt många väskor
50. Jag tycker du var väldigt duktig om du läste ända hit

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback