2010 - 2011 - 2012

Om ni kommer ihåg det så hade jag förra året en liten lista på mina "favoriter" 2010 och 2011 +
mina nyårslöften. Så nu fyller jag på den listan, 2012.

2010

Favoritartist:Sonja Aldén

Favoritlåt:Whatcha say
Favoritmat:Mammas kycklingggryta :).
Bästavän:Maja Jacobson
Favoritfärg:ROSA!
Favoritfilm:Twilight
Favoritdryck:Grape
Favorit TV-serie:Andra Avenyn
favotitskådis:Robert Pattison
Favoritgodis:Lakrits
Favoritbok:Kitty

Nyårslöften
♥Godisstopp i en månad
♥Följa min egen väg och ha min egen stil


2011
Favoritartist:Bruno Mars
Favoritlåt:Grenade
Favoritmat:THAIMAT!
Bästavän:Maja Jacobson (Now and forever!)
Favoritfärg:Rosa!
Favoritfilm:Journey to the center of the world och In her shoes
Favoritdryck:Coca Cola!
Favorit TV-serie:Sex And The City
favotitskådis:Cameron Diaz & Sarah Jessica Parker
Favoritgodis:Kindermaxi:D.
Favoritbok:Twilight böckerna

Nyårslöften
♥Godisstop en månad igen :).Klicka för att stänga bilden
♥Bjuda mer på mig själv, man lever ju bara en gång :)Klicka för att stänga bilden
♥Bara äta godis på lördagarna och sluta småäta (gäller ej skollov)....

2012!
Favoritartist: Lars Winnerbäck
Favoritlåt: Farewell - Rihanna
Favoritmat: Thai!
Bästavän: Majis Bajis
Favoritfärg: ROSA ofc
Favoritfilm: hmm... Det finns så många bra, men En dag var en riktigt bra film!
Favoritdryck: Cola
Favorit TV-serie: Sex and the city....
favotitskådis: Johnny Depp
Favoritgodis: LAKRITS
Favoritbok: Jag läse typ inte längre så jag håller fortfarande på med dom tjugo sista siderna i
breaking dawn/så länge vi båda andas.

Nyårslöften

♥Jag ska iallafall försöka att äta lite mindre godis på vardagarna, jag tycker så synd om mina stackars små tänder...
♥ Leva livet!




Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback