Orienteringsdag

HEj!
Det har varit en så grymt bra skoldag idag! jag tog tåget in till örebro sen gick jag hem till Alice
och hon skjutsade mig till varberga. Och där skulle vi då ha orientering, jag sprang på 29 min och för att
få A måste man ha under 30, eller om det var 35? Så jag är jätte nöjd! Jag tycker att orientering är
väldigt kul, det ända som var synd var att jag inte fattade att kontrollerna inte skulle stå i
nummerordning typ 1,2,3,4 osv. Utan det skulle bara stå en 8 för att vi går i åttan så jag sprang till
första kontrollen som det stog en 8 och en 7 på (sjuan var för att det var sjuornas kontroll) så jag
trodde ju att det var nummer 7 i ordningen, så jag sprang förbi den, sen frågade jag jennifer så hon
förklarade för mig. Så jag kunde ha fått en bättre tid, men 29 är ju jätte bra! Men efter orienteringen
hade vi 3 timmar och en kvarts rast(!!!) från 9.30-12.45. Och då hade vi ett chilligt klassråd sen eget
arbete i typ 10 min (ja, våra klassråd tar typ en timma) sen fick jag och Clara gå 10 minuter tidigare
för att vi skulle hinna med våra bussar!

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback