Igår...

Godmorgon!
Jag går till bussen om tio minuter, men först tänkte jag berätta vad jag gjorde igår!
På morgonen gick jag och papppa ut med hundarna sen åkte vi till mamma och hämta
lite saker och sen till farbror Roger ;). Och där var vi en liten stund sen åkte vi till maxi
för jag sulle köpa nässpray, strepsils, choklad och piratpengar! Haha men jag
har ju jätte ont i halsen och är genomförkyld, och jag är aldrig så sugen på choklad som
jag är när jag är sjuk! Och efter Maxi åkte vi och hämta Linus sen åkte vi in tilll Marieberg
jag köpte bara ett par springbyxor och en godispåse på godisakuten ;). Och när vi
var klara där åkte vi hem till farmor & farfar och åt smörgåstårta för att farfar fyllde år
i fredags, så han fick lite lotter och vann 75:-

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback