Yesterday

Efter skolan igår så stannade vi först kvar och fixa spökvandringen sen gick vi iväg till my way
och käka pizza. Vi satt där ganska länge och bara hade jätte kul! Sen gick vi tillbaks
till skolan och fixade iordning allt. Sen när alla kom klockan 18.00 var det fullt ös! Och det var det
för resten av kvällen, jag kan lova att det här var INTE ett disco där alla satt still och ingen vågade gå
upp på dansgolvet! Våran spökvandring gjorde succé! Jag menar några började till och med gråta och
då känner man att man har lyckats! ALLA ville gå den så det var längsta kön, och folk kom skrikande
ut från den! Haha men jag är super nöjd och ett litet plus är att vi blev 5876:- rikare, men det var
nog ingen som gjorde det för pengarna utan bara för att det var en helkul grej!

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback