No internet! :O

Hello.
Internet har vart borta sen igår eftermiddag så jag har vart internetlös och gått i depression,
jag har spelat 4 harpan 5 spindelharpan och lärt mig hjärter, HAHA! Men igår hade jag träning
vid 19 och den slutade 20 så jag gick hem och duscha, kolla på idol och sov. Och idag var jag
tvungen att gå upp 8.40 för vi hade match i hallsberg och sklle mötas vid lidl 9.30. Vi spelade
mot sköllersta och det slutade 4-2 till dom, men sista målet var egentligen skyhög klubba. Sen
åkte jag och pappa till netto sen till pickaboo. Och när vi kom hem sprayade jag klart min cykel sen
duscha jag och när jag var klar så var internet tillbaka! Men då åkte jag till Maja och vi spela
UNO med Simon & Johanna sen gick vi till Maxi med dom. Och 21 ringde pappa och sa att han
skulle hämta mig och att jag kunde gå och beställa lite thaimat, så när han kom åkte vi hem och åt thai!
Men just nu sitter vi och kollar på ironman jätte bra film, skriver nog en liten recension sen.

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback