Jag längtar till jul...

Jag har börjat längta ovanligt mycket till julafton! Det kan vara pga av att Rebecca har
pratar om julen hela tiden och har tagit reda på allt om den tex. årets julkalender, nästa års, årets julbio,
årets glögg det är nog ingenting hon inte vet! Och så räknar hon ner varje dag, så nu har det börjat
smitta av sig på mig!;) Men jag tänker på hur mysigt det är dagarna innan, när man bakar, tänder ljus och
har lite traditioner! Och allt runt omkring blir ju verkligen så mycket mysigare! Man blir ju själv
mycket gladare av julstämningen.

Kommentarer
Postat av: Becca

Haha det är bra Emelie man ska ÄLSKA julen!!<3

2011-10-29 @ 14:07:00
Postat av: Emelie!:)

HAHA ja absolut! Nu taggar vi för att gå upp och jogga på julaftonsmorgonen bara ;)

2011-10-29 @ 14:42:10
Postat av: Becca

Hahah, jajamen!! ;)

2011-11-04 @ 10:28:22
URL: http://rebeccahertin.devote.se
Postat av: Emelie!:)

:D!

2011-11-04 @ 13:26:11



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback